عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پروژه‌های حوزه سلامت گیلان با پیشرفت فیزیکی بالا، برای افتتاح، نیازمند اعتبارات ملی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز با دکتر علی‌حیدر نوری، رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، ضمن  تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه طی سال‌های اخیر به جهت بهبود و ارتقای سطح بهداشت و درمان گیلان ، بر لزوم مساعدت‌های بیشتر این سازمان تاکید کرد.

دکتر سالاری با بیان اینکه رویکرد حمایت گرایانه سازمان برنامه و بودجه موجب رشد رو به مطلوب سطح بهداشت و درمان گیلان بوده، اظهار کرد: اگر این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد، گیلان می‌تواند به حداقل زیرساخت‌های بهداشت و درمانی برای پاسخگویی به نیاز بیماران دست یابد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های سلامت‌محور  در حال ساخت گیلان پیشرفت قابل‌توجهی دارند، گفت: یقیناً در صورت تزریق اعتبار به پروژه‌های اولویت‌دار ، تعدادی از آن‌ها افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در این دیدار به افزایش اعتبارات تخصیصی و سرانه سلامت برای گیلان به جهت رسیدن این استان به حداقل رشد به میزان استان‌های هم‌جوار و همچنین متوسط کشوری تاکید کرد.