عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

عضویت دکتر سونیا اویسی در کمیته ارزشیابی و برنامه ریزی رشته بهداشت عمومی تمدید شد

با ابلاغ دکتر معصومه جرجانی، دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضویت دکتر سونیا اویسی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در کمیته ارزشیابی و برنامه ریزی رشته بهداشت عمومی به مدت یک سال تمدید شد .

در این کمیته که ابلاغ اعضای آن روز پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ صادر شده است، ۷ تَن از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، ارومیه، اصفهان، تبریز، اهواز، شیراز و تهران عضویت دارند.

دکتر سونیا اویسی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با مرتبه استادی و متخصص بهداشت و کودک است که هم اکنون مدیریت مرکز مطالعات و توسعه علوم پزشکی دانشگاه را بر عهده دارد. وی از دی ماه ۱۳۹۸ عضو این کمیته است.

همکاری در تهیه گنجینه ملی الکترونیک سوال برا ی آزمون های منطقه ای و ملی، مشارکت در برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی منطقه ای، دانشگاهی و ملی، همکاری در تدوین و بازنگری برنامه آموزشی رشته مربوطه در سطح ملی و منطقه ای، ارائه پیشنهاد منابع آزمون در رشته مربوطه، همکاری برای ارزشیابی و اعتباربخشی برنامه آموزشی رشته در مناطق آمایشی کشور و مشارکت در برنامه های توانمندسازی و طراحی آزمون های الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مجازی از جمله وظایف و ماموریت های کمیته ارزشیابی و برنامه ریزی رشته بهداشت عمومی است.