عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان به یک دستگاه MRI مجهز شد/مخازن گاز هلیوم امروز وارد بیمارستان شهید گنجی شده است

دکترسعید کشمیری اظهار کرد: دستگاه  ذکر شده  نقش مهمی  در تشخیص، روند درمان بیماران، مراجعین بیمارستان شهید گنجی ، شهروندان دشتستانی و سایر هم استانی های عزیز دارد.
وی افزود: دستگاهMRI  بیمارستان شهید گنجی برازجان باعث ارتقای کیفیت درمان و نیز پیشگیری از مراجعات  مکرر بیماران به مراکز همجوار می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: این دستگاه از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی و با تسهیلات ارزیِ و ریالی ویژه مراکز دولتی تهیه و خریداری گردیده است.

دکتر کشمیری شرح داد: ارزش ریالی دستگاه با ارز آزاد ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده که با هزینه های تجهیزات عمرانی و ساختمانی، این پروژه با اعتباری  بالغ بر ۳۵۰میلیارد ریال انجام شده است.
وی گفت: این دستگاه فردا وارد استان می شود و  در چند روز آینده با تزریق گاز هلیوم و اتمام مراحل نصب آماده بهره برداری و خدمت رسانی به بیماران را خواهد داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از حمایت های مسولین استانی از جمله استانداربوشهر و نماینده محترم مردم شریف شهرستان دشتستان برای خرید و راه اندازی این دستگاه تقدیر می شود.
انتهای پیام/ب.ا-۸۰-۴۰