عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد: ۱۲ باشگاه ورزشی در دشتستان پلمب شدند

ماریا خویشدوست در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: زمین‌های چمن فوتبال، سالن‌های ورزشی، استخرها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی بانوان و آقایان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و با توجه به تاکید ستاد کرونای شهرستان دشتستان، هر باشگاهی که فعال باشد پلمب خواهد شد.
ماریا خویشدوست اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم پیگیری اداره ورزش و جوانان، طبق گزارشات کارشناسان این شبکه و همچنین مشاهدات نمایندگان اداره ورزش و جوانان و فرمانداری، برخی باشگاه‌ها اقدام به فعالیت مخفیانه می‌نمودند که این مهم برخلاف مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و موجب تهدید سلامت شهروندان است.
در همین راستا با ارائه گزارشات بازرسان شبکه بهداشت و پیگیری ستاد کرونای شهرستان، تعداد ۱۲ باشگاه ورزشی متخلف توسط اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان پلمب گردید.
رییس شبکه بهداشت د رمان دشتستان تصریح کرد: اعمال محدودیت به تنهایی روند همه‌گیری کرونا را کنترل نخواهد کرد، بلکه برای فائق آمدن بر این شرایط، نیاز به مشارکت مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش دورهمی‌ها و پرهیز از حضور در مجالس عروسی و ترحیم است.
برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن ورزشی دشتستان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و بازرسی روزانه از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰