عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

شعار "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت تحقق می بخشیم


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارسال پیامی، فرا رسیدن  هفته سلامت( ۷-۱ اردیبهشت ماه)  را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه  که به نام "هفته سلامت" با شعار "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" نام‌گذاری شده است، فرصتی برای اهمیت دادن به مقوله ارزشمند سلامتی در زندگی فردی و اجتماعی است.
امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی، سال ۲۰۲۱  به عنوان" سال جهانی مدافعان سلامت" نامگذاری شده است. بنابراین با توجه به اینکه بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان گیلان می گذرد و ضرورت مبارزه با این ویروس منحوس، لازم است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ضمن به ارمغان آوردن هدیه سلامتی برای جامعه، قدردان زحمات مدافعان سلامت باشیم و در جهت تحقق شعار هفته سلامت بکوشیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات بی‌وقفه مدافعان سلامت، از یکایک خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ویژه  کادر درمانی و بهداشتی حوزه سلامت استان، تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان