عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

ارسال الکترونیکی اسناد بیماران بستری، از مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت قزوین آغاز می شود

دکتر محمدعلی معصومی فر ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ارسال الکترونیکی اسناد بیماران بستری به سازمان تامین اجتماعی در  مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت قزوین خبر داد.

دکتر معصومی فر گفت: در نشست روز ۱۴ فرورردین ۱۴۰۰ با مسوولان سازمان تامین اجتماعی قزوین با موضوع ارسال اسناد بیماران بستری برای آن سازمان از سوی واحدهای درمانی دانشگاه، مقرر شد این طرح برای اولین بار به صورت نمونه آزمایشی از مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت قزوین آغاز شود. وی افزود که این اقدام با ارسال الکترونیکی اسناد مربوط به اسفند ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت توسعه و منابع دانشگاه از اقدام برای خرید ۱۰۰ دستگاه رایانه توسط این معاونت خبر داد و افزود: این دستگاه ها برای ارسال الکترونیکی نسخ سرپایی، در اختیار مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های دانشگاهی قرار می گیرد تا در درمانگاه های آنان نصب شود.

در این نشست، از سازمان تامین اجتماعی قزوین، نیما نجاتیان، رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات، داوود امامزاده، معاون توسعه و پشتیبانی منابع انسانی، مرتضی موسوی، رییس اداره حراست، دکتر زهرا یوسفی، معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی، حمزه ای، مسوول رسیدگی صورتحساب های بستری و ناظر بیمه مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت؛ و از دانشگاه، زینت بساره، مدیر مالی، مهندس فرشید غیاثوند، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی و مهندس علیرضا نصیری شهرکی حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند.