عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

واکسیناسیون کرونا از بیماران خاص تا پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان بوشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ مهندس حسن فخرایی اظهار داشت:‌ واکسیناسیون کرونا در شهرستان بوشهر در حال انجام بوده و فعالان بخش درگیر با بیماران مبتلا به کرونا و بیماران خاص در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.
وی تصریح کرد: در ادامه  تزریق واکسن کرونا،  ۶۵ نفر دیگر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی شهرستان بوشهر نیز واکسینه شدند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تزریق دوز دوم آن ۲۸ روز بعد از تزریق دوز اول انجام خواهد شد.
مهندس فخرایی بیان داشت: مبتلایان به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، از گروه‌های اولویت‌دار دیگر در دریافت واکسن کرونا بوده و تلاش وزارت بهداشت انجام واکسیناسیون برای تمامی مبتلایان به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در ماه‌های ابتدایی سال جدید است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: بر همین اساس در ادامه انجام واکسیناسیون، روز شنبه ۲۱ فروردین، تزریق واکسن برای تعدادی از این بیماران خاص انجام شد و طی آن تعدادی از بیماران ام‌اس، بیماران دیالیزی، بیماران پیوند عضو و تالاسمی علیه این بیماری منحوس واکسینه شدند.
وی اضافه داشت: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس پروتکل‌های ارائه‌شده وزارت بهداشت، مرحله‌به‌مرحله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ا.س-۳۰۰۰