عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کشف و معدوم سازی اقلام غذایی غیرمجاز از هایپرمارکتهای منطقه یک



بازرسان شبکه بهداشت و درمان شمیرانات در راستای مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور موفق به کشف و معدوم سازی اقلام غذایی غیرمجاز از هایپرمارکت های منطقه یک شدند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، این بازدیدهای مشترک با همراهی کارشناس معاونت غذا و داروی دانشگاه،کارشناس بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه مواد غذایی شمیرانات انجام شد.

این بازدیدهای گسترده با محوریت تشدید بازرسی های نوروزی، آموزش، پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور از سطح عرضه منطقه یک ویژه اقلام بهداشتی غیرمجاز صورت گرفت.

در این گشت های مشترک، واحدهای عرضه و هایپرمارکت های منطقه یک  از نظر عرضه اقلام بهداشتی کرونا، اقلام دارویی،مواد غذایی، آرایشی وبهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بررسی قر ار گرفتند. همچنین ضمن ارایه آموزش های لازم و توزیع پمفلت های آموزشی تذکرات لازم درخصوص عایت پروتکل های بهداشتی به مسئولان این واحدها ارایه شد.

براساس این گزارش در این گشت مشترک بازرسان واحدهای غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه از پنج هایپرمارکت منطقه یک بازدید کرده و اقلام غذایی غیرمجاز را کشف و  معدوم کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع