عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اولین وبینار با امتیاز آموزش مداوم ویژه گروه های هدف در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود


وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: وبینار آموزشی مشترک معاونت آموزشی و درمان دانشگاه با موضوع مراقبت های پرستاری و آموزش به بیماران مبتلا به اختلالات تیروئید ناشی از کمبود ید ویژه گروه های هدف شامل: رشته های پرستاری و فوریت های پزشکی برگزار می شود.
به گزارش وبدا به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه؛ دکتر اکبر سلیمانی افزود: این وبینار روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ لغایت ۱۲ در این وبینار با حضور دکتر سید محمود میرحسینی(فوق تخصص غدد و متابولیسم) و زهرا ایازی (کاندیدای دکتری تخصصی آموزش پزشکی) برگزار و در آن به بررسی آخرین مطالب علمی در خصوص موضوع وبینار پرداخته می شود.
وی تصریح کرد: این وبینار با همکاری مشترک میان معاونت های آموزشی و درمان دانشگاه برگزار و اولین وبینار دارای امتیاز آموزش مداوم در سال ۱۴۰۰ می باشد.
دکتر سلیمانی یادآور شد، علاقه مندان جهت ثبت نام در سامانه آموزش مداوم می بایست روز شنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۸ صبح در این سامانه ثبت نام و پس از برگزاری وبینار تا ۴۸ ساعت فرصت دارند با شرکت در آزمونی که در این سامانه بارگزاری می گردد شرکت و در صورت کسب نمره لازم امتیاز بازآموزی برای ایشان درج خواهد گردید.
وی در ادامه آدرس لینک وبینار به نشانی: vca.skums.ac.ir/glands۱ را اعلام و افزود: همچنین جهت دسترسی به فایل های آموزشی باید به لینک https://b۲n.ir/k۶۸۵۲۳ مراجعه شود.