عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تا صبح ۱۴ فروردین؛ اورژانس استان بوشهر هزار و ۸۲۷ ماموریت انجام داد/ افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس

دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: ۶۸۰ ماموریت ترافیکی با ۷۱۳ مصدوم ترافیکی و ۱۳ فوت ترافیکی قبل از تماس با ۱۱۵ در این ماموریت‌ها ثبت‌شده است.
وی از افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس خبر داد و گفت: در این مدت به ۱۸۹۳ مصدوم در استان بوشهر خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه شده است.
دکتر دادجو با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی ۶۸۱۲ تماس با اورژانس ۱۱۵ گرفته شد، اضافه کرد: از ابتدای طرح تاکنون اورژانس بوشهر طی ۱۲۱۹ ماموریت غیر ترافیکی به ۱۱۸۰ بیمار و ترومایی خدمت درمانی ارائه شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ اظهار داشت: آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵، به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش بودند و ۱۲۴۰ مصدوم تصادفی، بیمار و مصدومین ترومایی به مراکز درمانی جهت اقدامات پیشرفته‌تر اعزام شد و بقیه مصدومین و بیماران به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
دکتر دادجو بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس یک مورد احیاء موفق و دو مورد زایمان در آمبولانس را در این طرح به دیگر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی استان افزودند.
وی تصریح کرد: پایگاه امداد هوایی جهت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به افراد حادثه دیده در حال آماده‌باش است و طی این ۱۹ روز اخیر، سه ماموریت توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ هوایی صورت گرفته است.
دکتر دادجو گفت: ۳۷ مورد حادثه ویژه در سراسر استان اتفاق افتاد که بیشترین حادثه مربوط به تیر اندازی و حوادث ترافیکی است و بیشترین شهرستان که حوادث ویژه مختلف را در این طرح به نام خود ثبت کرد، شهرستان دشتستان و بوشهر با مجموعه ۹ مورد حادثه ویژه است.
انتهای پیام/ ز.ن ۵۰۰۰