عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بازدید دکتر نجف زاده نماینده مردم شریف شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران خوی

به گزارش روابط عمومی آموزشکده ، روز یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰، دکتر نجف زاده نماینده مردم شریف شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی  در این آموزشکده حضور یافته و با مسئولین و کارکنان این مرکز نشستی را برگزار کردند .

در ابتدای این نشست ، ریاست آموزشکده دکتر حسین زاده، ضمن خیرمقدم گویی به ایشان و هیئت همراه ، فرارسیدن سال جدید را نیز تبریک گفت . همچنین وی گزارشی از فعالیت های مرکز دختران خوی ارائه نموده و نیز نیازهای این مرکز را که در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باشد را بیان نمود .

دکتر نجف زاده ، نماینده شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی نیز فرا رسیدن سال جدید را به مسئولین و کارکنان این آموزشکده تبریک گفتند و از حضور در این جمع ابراز خرسندی نمود . وی در خصوص دانشگاه فنی و حرفه ای و جایگاه تاثیرگذار آن در حوزه آموزش نیروهای مهارتی کشور و نیاز بازار به نیروهای ماهر و فنی که دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت این نیروها و رفع نیاز بازار کار قدم های موثری برداشته اند قدردانی کرد و اظهار داشت ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند مشکل اشتغال را در حوزه صنعت برطرف نماید .

وی دانشگاه ها را به عنوان بخش های تولیدی دانسته و پشتیبانی و حمایت از مراکز دانشگاهی و مانع زدایی ها در دستیابی به اهداف عالی را جزو وظایف اصلی مسئولین بر شمرد. و در این راستا حمایت کامل و همه جانبه خود از مراکز دانشگاهی منطقه بالاخص دانشگاه فنی و حرفه ای را از اولویت های خویش بر شمرد.

این نشست با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافت .