عمومی | دانشگاه صنعتی کرمانشاه

جلسه توجیهی داوطلبین انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۷، جلسه توجیهی داوطلبین انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور مهندس الوند منش، مدیریت امور دانشجویی در اتاق جلسات دانشکده انرژی دانشگاه برگزار شد.

.

بنابراین گزارش، در این نشست مهندس الوند منش، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، ضمن اشاره به این موضوع که شورای صنفی رفاهی به عنوان زبان گویای دانشجویان باید صرفاً به بیان دغدغه ها و مشکلات آنها به دور از هرگونه جبهه گیری بپردازد،عنوان کرد: هدف از تشکیل شورای صنفی رفاهی دانشجویان دانشگاه، ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسؤولان دانشگاه و آشنایی بیشتر آنها با واقعیت‌ها و مشکلات یکدیگر و همچنین تقویت ارزش هایی چون روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، تعاون و کار جمعی و مشارکت قانونمند، بهبود وضعیت امور صنفی و رفاهی دانشجویان و… می باشد.

.

ایشان همچنین با بیان توضیحاتی در خصوص زمان و نحوه تبلیغات، رأی دادن و شمردن آرای دانشجویان، یادآور شد: رفتار و اخلاق خوب به نوبه خود اساس کار یک نماینده می باشد. یک نماینده فعال صرفا فقط یک گوینده خوب نیست، بلکه در وهله اول نگرش و دید خدا پسندانه است که نشانگر عمکرد خوب می باشد.

.

گفتنی است؛ در آخر این نشست، داوطلبین با حضور مهندس الوند منش، مدیر امور دانشجوی دانشگاه، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

.

.