عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر: بستری ۹۵ بیمار در بخش‌های کرونا در بیمارستان‌های استان / ثبت ۲ فوتی دیگر

دکتر سعید کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹ مورد به کرونا، قطعی است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در بخش‌های ویژه به ۱۴ بیمار، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونا، ۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۴ فروردین۱۴۰۰  اعلام شد گفت: متاسفانه امروز دو بیمار ۵۶ و ۸۵ ساله در استان بوشهر با بیماری زمینه‌ای، به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۶  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
وی با اشاره به جانباختن ۹۱۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۹۱ مورد به‌طور قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۲۱ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۲۰۲۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ س.م -۱۰۲۱