عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

آغازی پر اتفاق برای حوزه سلامت استان در سال ۱۴۰۰

دانشگاه علوم پزشکی قزوین سال ۱۴۰۰ را با افتتاح یک پروژه منحصر به فرد و چندین دیدار نوروزی آغاز کرد .به نظر می رسد حوزه سلامت سالی پر کار و پر اتفاق را پیش رو داشته باشد .
در نخستین روز از سال ۱۴۰۰ پروژه طرح ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با حضور دکتر محمد بیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس ،دکتر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به میزبانی دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افتتاح شد .
در افتتاح این طرح دکتر لیلی یکه فلاح مدیر پروژه در خصوص مزایا و چگونگی ارائه خدمات در این طرح توضیحاتی ارائه داد و دکتر نامدار از مسوولان خواست در خصوص تعرفه گذاری طرح برای استفاده از خدمات بیمه ای کمک کنند .
دکتر محمد بیگی خدمات دولتی پرستاری در منزل را طرحی فوق العاده و در جهت کاهش هزینه ها و کاهش مراجعات به بیمارستان ها عنوان کرد و گفت به تداوم طرح و رفع مشکلات آن کمک خواهد کرد. دکتر حبیبی نیز این طرح را طرحی نو و در جهت افزایش رضایت مردم دانست .
پس از افتتاح این طرح دکتر نامدار و میهمانانش برای عرض تبریک نوروزی و تشکر از کادر درمان به بیمارستان رازی رفتند .
دکتر نامدار رئیس دانشگاه و هیات همراه  پس از دیدار با پرسنل بیمارستان رازی با کادر درمانی و پرسنل بیمارستان  بوعلی دیدار کردند.
در این دیدار که شهردار، اعضای شورای شهر و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند گروه های هنری شهرداری با سه چرخه های حامل هفت سین و اجرای برنامه های نمایشی عمو نوروز فضای شادی در مرکز کرونای قزوین بخشیدند.
در ادامه دیدارها دکتر نامدار به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سلیمانی مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه و ارداقیان مدیر روابط عمومی با پرسنل مراکز آموزشی درمانی کوثر ، قدس ، شهید رجایی ، ولایت و ۲۲ بهمن دیدار  و با اهدا گل از خدمات یکساله آنها تقدیر کردند .
در نخستین روز سال ۱۴۰۰ دیدار های نوروزی دکتر نامدار از مرزهای مرکز استان عبور کرد و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام  بویین زهرا، مرکز درمان بستر و کلینیک تخصصی آوج ، پرسنل خونگرم پایگاه اورژانس آوج و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت آبگرم و پایگاه اورژانس این شهر میزبان نوروزی رئیس دانشگاه و هیات همراه بودند .
اگر چه این دیدار ها تا پاسی از شب ادامه داشت اما دیدار با خادمان صبور مردم و مدافعان سخت کوش سلامت خستگی این دیدارهای ۱۴ ساعته را از تن تیم بازدید کنند زدود و آغازی پر کار و پر اتفاق را برای حوزه سلامت استان رقم زد .