عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

متن پیام ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۰


پیام تبریک ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۰

با تلاش و همت شما اساتید فرهیخته ، کارکنان صدیق و دانشجویان عزیز دانشگاه و تمامی مسئولین محترم  ، امروز شاهد رشد و شکوفایی و موفقیت های چشمگیر دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری در عرصه های علمی و فرهنگی هستیم و خواهیم بود.

به درستی استمرار این مسیر پرافتخار در آینده پیش روی دانشگاه نیازمند مراقبت، تلاش و همدلی بیشتر از سوی همگان است. بنابر این شایسته است  شما دانشجویان عزیز به کمک استادان توانمند و با انگیزه خود، به تحصیل دانش و کسب مهارت پرداخته و در راستای اهداف عالیه دانشگاه نسل جدید که به کارآفرینی و توسعه و پیشرفت اهتمام بیشتری دارند، قدم بردارید.

آری؛ در شرایط امروز و به ویژه در دوران تحریم ظالمانه کنونی کشور و در این روزهای سرد و سخت که هم‌ میهنان عزیزمان آزرده از گزند بیماری منحوس کرونا هستند و پیشگامان و پیشروان مبارزه‌، یعنی مجاهدان جبهه‌ بهداشت و درمان، در رزمگاهی پرمخاطره، در پی درمان دردمندان، جانفشانی می‌کنند، کشورما بیش از هر زمان دیگر به دانش آموختگانی نیاز دارد که بتوانند با شناسایی مشکلات جامعه و نیازهای عرصه صنعت ، علاوه بر اشتغال آفرینی برای خود و دیگران، گره از مشکلات کشور نیز باز کنند.

دوستان عزیز و یاران همراه به درستی امسال هم برگی دیگر از دفتر زندگانی و عمر ما ورق خورد و اکنون بار دیگر نشانه­ ای بدیع از شکوه و قدرت الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیات سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

در پایان ضمن تبریک پیشا پیش عید سعید نوروز به همه ی شما عزیزان، از زحمات ارزشمند شما اساتید ، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه  قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و ایامی نیک و پر بار برایتان آرزومندم و این هفت سین را به نشان همراهی و همدلی در سال جدید به شما عزیزان هدیه می کنم.

سعادت، سخاوت، سربلندی، سروری، سلامتی، سرخوشی و سروری

دکتر علی  دهقانی

ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری