عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان: در ایام نوروز ۱۴۰۰ مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فعال می باشند

محمد حسین دریسی در گفتگویی با مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت :  بر اساس نامه معاون بهداشتی  وزیر بهداشت  همه‌ی مراکز شبانه روزی در همه‌ی ایام نوروز از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۴ اسفند به صورت کامل فعال هستند.
دریسی تصریح کرد:سایر مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت نیز  در همان تاریخ‌ها با حد اقل ۵۰ درصد نیروی انسانی فعالیت دارند و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان بر فعالیت‌های مرتبط با رهگیری کرونا مثبت‌ها توسط تیم‌های رهگیری مراکز و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد و در این خصوص هیچ گونه تفکیک شغلی و جنسی هم وجود ندارد.
محمد حسین دریسی تاکید کرد :  حضور همه‌ی سرپرستان و در دسترس بودن و همچنین پاسخگویی آنها در تمام ساعات شبانه روز ضروری و مهم  می باشد.
دریسی همچنین بیان کرد: جانشین سرپرستان باید قبل از تعطیلات نوروز تعیین گردد و به صورت حضوری و تلفنی پاسخگو ستاد شبکه و مردم باشند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان اظهار کرد: با توجه به حضور کرونای جهش یافته (انگلیسی) در شهرستان، رهگیری‌ها باید فعالانه در تمام ایام  هفته ( روزهای تعطیل و جمعه و ...). توسط همه‌ی مراقبین انجام شود و بر این نکته ضروری تاکید شده است.
محمد حسین دریسی گفت : تمامی نیروهای بهداشتی اعم از مراقبین سلامت؛ بهورزان ، نیروی بهیار؛ پرستار و اورژانس ۱۱۵  در بخش بهداشت در طی یکسال گذشته در بحران کرونا تمام تلاش خود را برای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا انجام داده اند و از تلاشهای بی دریغ آنان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای خبر/ س.غ/ ۳۰۳۰