عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور آغاز شد

با سخنرانی آنلاین سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان روز دوشنبه توسط دبیرخانه منطقه چهار مراکز مشاوره دانشگاهها در دانشگاه بوعلی سینا آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در آیین مجازی آغاز طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان، دکتر مسیب یارمحمدی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا و  دبیر منطقه چهار مراکز مشاوره دانشگاهها، برنامه های مراکز مشاوره دانشگاههای این منطقه را در طرح نوروزی تشریح کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج،پخش کلیپ و نمایش طنز و معرفی برنامه های کانون همیاران سلامت منطقه چهار بخش دیگری از این مراسم بود

در دومین روز اجرای این طرح مرکز مشاوره دانشگاه تبریز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ امروز سه شنبه ، برنامه های خودرا به شکل آنلاین ارائه می کند..

گفتنی است: طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز ۱۴۰۰توسط مراکز مشاوره دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود.

در قالب این طرح که به روش وبینار برگزار می شود در ایام نوروز توسط مراکز مشاوره دانشگاهها و کانون های همیار سلامت روان، روزانه به مدت دو ساعت و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ محتواهای آموزشی در موضوعات مرتبط با بهداشت روانی ، سرگرمی به شکل فیلم، موسیقی ، شعر، مسابقه ، استندآپ و تئاتر به دانشجویان ارائه می شود.

براساس این گزارش دانشجویان و خانواده ها می توانند از طریق لینک زیر از این برنامه استفاده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/moshavereh99/norouz1400

www.aparat.com/moshaverhvasalamat