عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت عید نوروز و سال جدید

رئیس دانشگاه به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار؛ این عید باستانی را به ایرانیان، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشگاه تبریک و شادباش گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن کامل این پیام تبریک بدین شرح است:
به نام خالق هستی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ
نوروز باستانی و بهار از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. سال نو همیشه نویدبخش افکار و تصمیم های تازه ای برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
نجوای تحول به احسن الحال که در آغاز زندگی دوباره طبیعت به گوش می رسد، مقدمه تغییر و تحول و سرآغاز رویش و تکامل است؛ شروع حرکت در سال ۱۴۰۰ به شمیم عطر اعیاد شعبانیه مزین و موکد گردیده است، امید می رود که به برکت ولادت حضرت امام حسین (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و با تاسی به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سالی سراسر از تلاش و حرکت و تعالی برای ایران اسلامی داشته باشیم.
ان شاء الله همه ما درسال جدید ودرسایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش تلاش نموده تا مرزهای پیشرفت علمی رادر این مرزوبوم درنوردیده و ازپرچمداران توسعه علم در جهان باشیم .
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو، بر خود لازم می دانم، در آستانه سال جدید، از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم از اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرامی در همه حوزه‌ها و دانشجویان عزیز و خانواده­‌های محترم آنان که دل در گرو پیشرفت این دانشگاه داشته و دارند، سپاسگزاری ویژه نمایم و از آستان حضرت باری تعالی سالی سرشار از خیر و برکت به همراه سلامتی، شور و نشاط و مملو از توکل الهی برای همگان، خواستارم .
دکتر ابراهیم رحیمی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد