عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

طی مراسمی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از بازنشستگان سال ۱۳۹۹ تجلیل به عمل آمد

در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان و موظفین؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در سالن کنفرانس مرکز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، دکتر حسین کربلائی خیاوی در آیین تکریم بازنشستگان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل که با حضور معاونان، روسای بخش‌های تحقیقاتی و آموزشی و کارکنان روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس مرکز برگزار شد، با قدردانی از سال‌ها کار و تلاش بازنشستگان اظهار داشت: کشورمان امروز با تلاش سال‌های گذشته این عزیزان ساخته شده و در آینده نیز به دست توانای جوانان این مرز و بوم به شکوفایی ادامه خواهد داد .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با تاکید بر اهمیت تکریم بازنشستگان گفت: هر یک از شما در طول دوران اشتغال در مسئولیت‌های مختلف، برای آبادی این سرزمین با جان و دل خدمت کردید و اکنون وظیفه ما قدردانی از زحمات شما و تکریمتان است.

دکتر حسین کربلائی خیاوی با اشاره به اینکه تجلیل از بازنشستگان کار فاخر و ارزشمندی است که باید به عنوان لحظات شیرین و ماندگار در طول دوران زندگی این افراد ثبت شود، افزود:  امیدوارم عزیزانی که در راه  اعتلای تحقیقات موی سپید کرده‌اند با وقاری افزون‌تر و عزتی بالاتر فصل جدیدی از زندگی را در کنار خانواده خود آغاز نمایند .

وی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به ‌عنوان یک ارزش مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: من از سعی و تلاش شما عزیزان که فعالان دیروز و خردمندان امروز هستید و بخش مهمی از عمر خود را در راه توسعه و اعتلای تحقیقات و آموزش  سپری کردید و سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندید و جهت تحقق اهداف سازمانی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدید قدردانی می‌نمایم .

دکتر کربلائی خیاوی خاطر نشان کرد: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل هر چه موفقیت در کارنامه خود دارد مرهون و مدیون تلاش‌های کارکنان خدوم است. گرچه به ظاهر بر روی کاغذ ارتباط کاری شما قطع شده، ولی کماکان عضو خانواده بزرگ تحقیقات هستید و خواهید بود .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان اظهار داشت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل  متعلق به همه پرسنل است و بازنشستگان با توجه به توانمندی های خود سرچشمه و منشا خدمات بزرگی در حوزه تحقیقات هستند. در پایان این مراسم با اهدا لوح و کارت هدیه از همکاران بازنشسته مرکز تقدیر گردید .