عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تقاضای مهم استاندار کرمانشاه از هموطنان

تقاضای مهم استاندار کرمانشاه از هموطنان: لطفا در ایام نوروز به کرمانشاه مسافرت نکنید.
استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط زنده تصویری با ستادهای استانی برگزار شد گفت: با توجه به خطر شیوع کرونای مرگبار انگلیسی از مسافرین عزیز خواهش می کنیم به خاطر حفظ سلامت خانواده و هموطنان لطفا امسال هم به کرمانشاه نیایند.
مهندس بازوند اظهار داشت: امروز شصت ویکمین جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و علاوه بر این، تعداد ۵۴ جلسه ستاد استانی هم در استان کرمانشاه داشته ایم که در مجموع طی این ۱۳ ماه، شاهد برگزاری ۱۱۵ جلسه  مقابله با کرونا در استان بوده ایم.
وی همچنین افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز ۴۹ جلسه تخصصی طی این مدت برای کنترل این بحران برگزار کرده است.
مهندس بازوند گفت: استان کرمانشاه تا کنون سه موج بزرگ را پشت سر گذاشته است و در شرایط فعلی وضعیت ۷ شهرستان استان زرد و ۷ شهرستان  آبی است و منع تردد به استان وجود ندارد،اما در صورتیکه پروتکل ها رعایت نشود حتما گرفتار موج چهارم کرونا که بسیار مرگبارتر است؛ خواهیم شد.
وی بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سیر کاملا صعودی دارد و در استان ایلام نیز آمارها به تدریج در حال افزایش است و خطر بزرگی در کمین سلامتی مردم است و باید با نهایت دقت پروتکل ها را رعایت کنند.
مهندس بازوند گفت: به دلیل خطر شیوع کرونای انگلیسی در کشور از مسافرین عزیز خواهش می کنیم به خاطر حفظ سلامت خانواده خود و هموطنان لطفا امسال هم به کرمانشاه نیایند.
استاندار کرمانشاه از خانواده هایی که اقوام و فرزندان آن ها در خارج از استان هستند نیز درخواست کرد: از طریق فضای مجازی جویای احوال بستگان شوند زیرا ممکن است فرد ناقلی در میان این افراد باشد و سلامت بقیه را با خطر جدی روبرو کند.
وی گفت: ترددهای مسافری از پنج مرز رسمی استان ممنوع است و کامیون های حمل بار نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط  قرنطینه انجام می شود و اگر تست کرونای راننده ای مثبت باشد اجازه ورود به پایانه را نخواهد داشت.
هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
ID@k_health