عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ارایه تسهیلات خرید اقساطی کالا از شرکت شجره طوبی به کارکنان دانشگاه



مدیریت امور رفاهی دانشگاه از امکان خرید کالاهای مختلف از شرکت شجره طوبی به صورت اقساطی برای کارکنان دانشگاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مدیریت امور رفاهی،  مهرداد اسماعیلی ضمن اعلام این خبر گفت: کارکنان دانشگاه می توانند تمامی کالاهای مورد نیاز خود  از قبیل لوازم خانگی، الکترونیکی، دکوراتیو و را با شرایط مندرج در سایت این شرکت به نشانی WWW.shajaretoba.com انتخاب کرده و سفارش دهند.

وی افزود: فروش اقساطی در قالب اقساط ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه (اقساط ۲۴ ماهه با همکاری شرکت واسپاری بانک کشاورزی) انجام می شود.

به گفته وی حداکثر مبلغ تسهیلات اعطایی به هر یک از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای خرید اقساطی با توجه به مبلغ خالص دریافتی مندرج در فیش حقوقی افراد محاسبه می شود که برای شرایط اقساط ۲۴ ماهه حداکثر ۵۰ میلیون تومان بوده  و اگر قیمت کالا بیش از تسهیلات اعطایی باشد متقاضی باید ما به التفاوت را به صورت پیش پرداخت نقدی به حساب شرکت واریز کند.

مهرداد اسماعیلی خاطرنشان کرد:  همکاران می توانند به سه شیوه  از طریق سایت، شماره واتس آپ شرکت  ۰۹۳۰۹۵۲۹۳۳۷ و  حضوری خرید خود را با ارایه مدارک مورد نیاز  اعلام شده از سوی شرکت انجام دهند.

براساس این گزارش برای خرید اقساطی ۱۲ و یا ۲۴ ماهه همکاران باید ۱۰ درصد مبلغ خرید خویش را نقدی به شرکت پرداخت و مابقی را بصورت اقساط با محاسبه کارمزد ماهیانه ۱.۵ درصد برای اقساط ۱۲ ماهه و ۱.۳ درصد برای اقساط ۲۴ ماهه  با چک شخصی به نام خود با شرکت تسویه کنند.

وی گفت: در صورتی که خریدار معرفی شده دسته چک نداشته باشد و یا بخواهد از دسته چک فرد دیگری استفاده کند، فقط می تواند در قالب اقساط ۱۲ ماهه خرید کرده و پشت چک های صادره را امضا و ضمانت کنند.

به گفته وی تمامی قیمت های مندرج در سایت و یا انتخاب متقاضی از هر فروشگاه  با احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده است.

مهرداد اسماعیلی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای احراز هویت می توانند از بهشتی کارت یا کارت پرسنلی و فیش حقوقی ممهور به مهر واحد مربوطه استفاده کنند و کالای مورد نیاز خود را انتخاب و حداکثر ظرف ۵ روز کاری پس از ارایه کامل مدارک و تایید آن، کالای خود را در دفتر شرکت شجره طوبی یا آدرس خریدار با دریافت هزینه ارسال  تحویل بگیرند.

براساس این گزارش یکی از شرایط متفاوت و متنوع این شرکت برای خرید کالا  این است که همکاران در سطح شهر تهران و استان البرز در صورتی که قصد خرید از فروشگاهی به سلیقه خود را داشته باشند، می توانند آن کالای انتخابی را با ذکر مدل، رنگ و قیمت از طریق ارسال اطلاعات به واتساپ شرکت یا از طریق تماس تلفنی بعد از تایید احراز هویت توسط شرکت با شرایط اقساط ۲۴ ماهه با کامزد ۱.۳ درصد دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و روش های خرید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع