عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری مراسم جشن مبعث رسول اکرم (ص) در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

مراسم جشن مبعث رسول اکرم (ص) در نمازخانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، همزمان با فرا رسیدن بیست و هفت رجب سالروز مبعث پیام‌آور صلح و عدالت حضرت محمد مصطفی مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور دکتر نقدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، معاونان و کارکنان این مجموعه دانشگاهی برگزار گردید.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین وزیری امام جماعت دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک عید مبعث، افزودند: یکی از بزرگترین اعیاد ما مسلمانان همین عید مبعث است و جشن مبعث پیامبر عظیم شان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی برپا گردید.

وی با بیان اینکه قرآن کریم معجزه جاویدان وماندگار پیامبر مکرم اسلام(ص) است، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) با آیات نورانی قرآن کریم از جانب خداوند برای نجات بشریت ظهور کرد و جامعه بشری را که در ظلم و ستم به‌ سر می‌برد به اوج عزت و پایداری رساند.

ایشان پیامبر اکرم (ص) را عصاره هستی، برترین انسان در عالم وجود و اسوه و الگویی برای ابد دانسته و تصریح نمودند: حضرت محمّد بن عبداللّه(ص)، خاتم پیامبران و جامع کمالات انسانی است. مسلّماً رسول خدا سرمشق نیکویی است برای آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند.

شایان ذکر است مداحی در مدح و ثنای رسول اکرم (ص) از دیگر بخش های این برنامه باشکوه بود .