عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

برگزاری دوره های آموزشی آزمون سنجش مهارت در معاونت آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه

دوره های آموزشی آزمون سنجش مهارت به منظور تکمیل دیپلم در رشته های مختلف کاردانش کشاورزی در هر فصل از سال در معاونت آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه برگزار می گردد.

ثبت نام بهاره اولین دوره این گونه آزمون ها درهفته اول و برگزاری کلاس های نظری و عملی در هفته دوم اردیبهشت ماه در معاونت آموزشی این مرکز واقع در ماهیدشت برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس ذیل ثبت نام نموده  و با در دست داشتن مدارک مربوطه جهت شرکت در کلاس های مذکور به اداره آموزش های رسمی کاردانش مراجعه و پس ازموفقیت در آزمون ها و دریافت گواهینامه های مهارت حرفه ای کاردانش کشاورزی جهت تکمیل دیپلم مورد نظر خود به دبیرستان های مربوطه مراجعه نمایند.

نکته : ثبت نام و آزمون های نظری به صورت آنلاین و آزمون عملی به شیوه حضوری برگزار می گردد.لازم به ذکر است حضور در کلاس های نظری که حداقل 15 روز به مدت  سه هفته کاری از شنبه الی چهارشنبه و از ساعت 30/13 الی 8 الزامی می باشد .

. www.saamak.ir : آدرس ثبت نام

آدرس محل برگزاری دوره: کیلومتر 20 جاده کرمانشاه به طرف اسلام آباد غرب معاونت آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی .

تلفن : 216- 220 داخلی  34622138-083