عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت عید مبعث پیامبر (ص)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت عید سعید مبعث، پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام آور خدا و پیغمبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است. روزی که پروردگار یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی قرار داد.
در این روز بود که آفتاب مبعث پیامبر نور و رحمت، از کوه حرا بر تمامی بشریت طلوع کرد و یگانه مسیر تعالی را بر جویندگان حقیقی هدایت آشکار نمود.
حمد و سپاس از آن خداوندی است که خوان نعماتش را برای تمامی مخلوقات خویش گشوده و پیامبران را با نام مسمای حجت های ظاهری و عقل را در وجه حجت باطنی بر آدمیان نازل فرمود تا فهم آیات الهی و حکمت خلقت کائنات مضاعف در روح و جان بشر آمیخته گردد .
اینجانب فرا رسیدن عید سعید و بزرگ مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، جامعه دانشگاهی و تمامی کارکنان، استادان و دانشجویان محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، تبریک عرض نموده، به یمن و برکت این روز شریف، عزت، سربلندی ، همدلی، عظمت و پیروزی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.


دکتر ابراهیم رحیمی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهامحال و بختیاری و واحد شهرکرد