عمومی | دانشگاه لرستان

برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان به ریاست دکتر عزیزی/ تاکید بر تقویت شاخص های انضباط مالی و اداری


نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در این نشست که در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد راهکارهای تقویت انضباط مالی و اداری و صیانت هرچه بهتر از بیت المال، مورد بحث و تبادل نظر حاضران در نشست قرار گرفت.

دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد که تقویت راهکارهای صیانت از بیت المال و انضباط مالی و اداری از جمله موضوعات مهم مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر است؛ زیرا هرچقدر انضباط مالی و اداری، بیشتر شود و تعهد کاری افزایش یابد خود به خود از هدررفت منابع، جلوگیری می شود.

رئیس دانشگاه لرستان بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ سازی و آموزش (برگزاری کارگاه های آموزشی) در راستای تعمیق مفاهیم مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر و آموزه‌های دینی، تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جنبه های مختلف زندگی انسان از جمله جنبه های کاری، تاکید کرد.

وی توضیح داد که تلاش برای حفظ بیت المال در هر کاری و انضباط مالی و اداری، در تناسب با آموزه ها و مبانی دینی است؛ همچنین باید کوشش کرد فرهنگ کار را در جامعه ارتقاء داد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی تشریح کرد که خوشبختانه در حوزه آموزش مجازی، اقدامات خوبی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در مباحث آموزشی صورت گرفته است و البته نیاز است اینگونه اقدامات، افزایش یابند.

دکتر فلاحی اصل، تاکید کرد توصیه موکید دین اسلام است که در هر کاری، از بیت المال حفاظت شود و در شاخص های مختلف کاری، صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت منابع، صورت گیرد که خوشبختانه اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان در این زمینه، انجام شده است.