عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر؛ از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع سلامت استان بوشهر تقدیر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه‌ای است چون پزشکان و کادر درمان در دوران سخت و خاص همه‌گیری کرونا در صف اول مقابله با ویروس منحوس کرونا ایستاده تا سلامت مردم در خطر نیافتد.
دکتر سعید کشمیری شرح داد: شجاعت و ایثار کادر بهداشت و درمان منجر به تقدیم هفت شهید مدافع سلامت در استان شد که نامشان در تاریخ به یادگار خواهد ماند.
وی ضمن تقدیر از کار ارزشمند مجموعه دانشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر اظهار کرد: پیشگیری و مسئولیت اجتماعی در مقابله با کرونا بر عهده هر شهروند است، لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تنها راه حل موجود است.
دکتر اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با پاسداشت زحمات و تلاش شهدای مدافع سلامت گفت: شهدای مدافع سلامت با ازخودگذشتگی مثال زدنی و ایثار جان خود در تاریخ مانا شده و باعث صیانت از سلامت مردم شده‌اند .
وی افزود: دانشگاه در راستای مسولیت اجتماعی خود هم در تنویر و هم در تبین دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا قدم‎‌های موثری برداشته است.|

انتهای پیام/