عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر؛ کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری به یاد شهدای مدافع سلامت استان

دکتر عاطفه اسفندیاری در این مراسم اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهدای مدافع سلامت استان در شرایط کنونی اپیدمی بیماری کرونا باعث تسلی بخشی به خانواده‌های عزیز این شهیدان است.
وی بیان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم تا پایان اپیدمی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند همچنین این همایش پیاده روی نمادین و کاشت درخت به یاد همکاران شهیدم می‌تواند باعث تجدید نیرو در همکاران کادر بهداشت و درمان شود.
روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ درختکاری در استان و توسعه فضای سبز بیمارستان انجام شد.
راضیه کارگر خاطر نشان کرد: تا کنون ۹ پرسنل از مراکز بهداشتی درمانی استان را در راه مبارزه با بیماری منحوس کرونا از دست داده‌ایم که برای زنده نگه داشتن یاد و نام این شهیدان والا مقام حوزه سلامت استان در روز درختکاری ۹ اصله نهال در محوطه بیمارستان کاشته شد.
وی افزود: به مناسبت روز ملی درخت کاری کاشت نهال با حضور دکتر عاطفه اسفندیاری رییس بیمارستان، نظر غلامی مدیر داخلی، کارشناسان فرهنگی این مرکز و پرسنل اداری و درمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حیاط این مرکز به صورت نمادین برگزارشد.
انتهای پیام/ر.ک.۴۰۷۰