عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی و علمی معذل بالای ۱۷*

وبدا، دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی و علمی (معدل بالای۱۷) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند.
به گزارش وبدا، در آیینی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) ، با حضور دکتر حسینی مشاور ریاست محترم دانشگاه در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دکتر طهماسبیان معاونت محترم فرهنگی و امور دانشجویی ، دکتر حسن پور ریاست محترم دانشکده پیراپزشکی و سایر مسئولین، از تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر آموزشی ،علمی (معدل بالای۱۷) به نمایندگی از سایر دانشجویان با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی تقدیر و تجلیل شد و لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه به ایشان اعطا گردید.

دکتر حسینی مشاور ریاست محترم دانشگاه در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در این باره گفت: هم اکنون بیش از ۲۵۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دستیار تخصصی مشغئل به تحصیل هستند.

وی افزود: طی سال تحصیلی جاری ۲۴ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رقابت با دانشجویان سهمیه آزاد موفق به کسب معدل بالای ۱۷ شدند.

دکتر حسینی ادامه داد: در همین راستا طی آیینی از ۶ نفر از دانشجویان برگزیده به نمایندگی از سایر دانشجویان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.