عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری اولین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی در این جلسه که روز دوشنبه 27 فروردین 97  برگزار شد،  ابتدا گزارش پرداخت های پرسنلی در این مدت شامل 10 ماه پرداخت کارانه کارکنان و 9 ماه کارانه پزشکان، پرداخت ذخیره مرخصی بازنشستگان غیر هیأت علمی  تا پایان اسفندماه 96 و اعضای هیأت علمی تا پایان آذر96، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان غیرهیأت علمی تا پایان شهریور 96 و اعضای هیأت علمی تا مهر 95 و پرداخت 94 درصدی تفاهم نامه های مراکز ارائه شد.
دکتر بیگلر با بیان اینکه در پروژه‌های کلان عمرانی دانشگاه، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رخ داده است به پیشرفت قابل قبول پروژه مهدی کلینیک بعد از حدود 3 سال تعطیلی با جذب منابع لازم و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با خانواده گرامی به منظور حمایت های مالی از پروژه موصوف، پیشرفت مناسب ساخت و ساز در پروژه بیمارستان شریعتی 2 و ... اشاره کرد.
وی تملک 7.7 هکتار زمین واگذار شده از طرف شهرداری و 16.2 هکتار زمین خریداری شده از بنیاد مستضعفان در منطقه 18 شهرداری تهران را اتفاق مبارکی برشمرد که ظرفیت مناسبی برای توسعه تخت های بیمارستانی شهر تهران و تأمین زمین مناسب به منظور گسترش مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در اختیار دانشگاه قرار می دهد و ابراز امیدواری کرد مجموعه این معاونت بتواند در سال جاری این ظرفیت را در منطقه 22 تهران نیز ایجاد کند.
دکتر بیگلر نوسازی آمبولانس های مراکز را از دیگر اقدامات سال گذشته برشمرد وگفت:در حال حاضر در هیچ مرکز بهداشتی درمانی دانشگاه آمبولانس با عمر بیش از 5 سال وجود ندارد.
وی انجام اقدامات اولیه آزمون استخدامی و همچنین جذب درصد قابل توجهی از اعتبارات دانشگاه و رشد مناسب اعتبارات در سال 97 در حوزه های بهداشت، درمان و پژوهش از دیگر دستاوردهای نیمه دوم سال 96 قلمداد کرد.
سپس دکتر رحیم‌نیا مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد در خصوص دستورالعمل اجرایی بودجه و انضباط مالی دانشگاه مطالب را در اختیار مدیران قرار داد.
در ادامه دکتر امانلو، مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی در خصوص فرآیندهای اجرایی میز خدمت، مطالب، نقشه‌ها و طرح‌های مربوطه را ارائه کرد و گفت: پس از تائید پیاده‌سازی طرح نهایی توسط معاونت توسعه و مدیران دفترفنی، حراست، نظارت و توسعه امور عمومی عملیات اجرائی آن از 10 اردیبهشت 97  آغاز می‌شود.