عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

میلاد نور اعظم حضرت علی (ع) بر رهپویان راهش مبارک

وبدا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی سیزدهمین روز از ماه مبارک رجب میلاد بزرگ مرد عالم امکان حضرت امیرالمومنین را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، حجت‌الاسلام دکتر محمد حسین صغیرا در این پیام می افزاید: سیزدهمین روز از ماه مبارک رجب میلاد بزرگ مردی است که عالم امکان به یمن قدومش منور شد، مفسر قرآن، وصی و یاور نبی مکرم اسلام و هادی به سوی خداست. بیانش گویای حقایق، رفتارش نشان زهد و کلامش فارق حق و باطل، سیمایش وجه رب ، علمش علم پروردگار، فضیلتش همتای رسول‌الله، دستش دست خدا، چشمش چشم خدا و نقش کلام خداست.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اظهار داشت: شخصیتی بی نظیر که وجودش اسم الله الاعظم و روح ملکوتیش محیط بر ما سوی الله است. بر اعمال بندگان خدا بینا و بر کردارشان عالم است، راهش صراط مستقیم و پیرویش پیروی از الله است. همو که مهربان با مومنین و مظهر اشدا علی الکفار است.
دکتر صغیرا در پایان گفت: اینجانب به نوبه خود میلاد این نور اعظم را بر همه رهپویان راهش تبریک و تهنیت عرض می کنم و بر همه پدران بالاخص پدران آسمانی، همانان که جان خود را در راه حفظ اسلام و گسترش معارف اسلامی تقدیم نمودند و هم آنان که در این وسیله حرکت می‌کنند سلام و درود می فرستم.