عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی-مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر به شرح زیر می‌باشد:



بسم الله الرحمن الرحیم



حقّ علیٍّ على هذه الامّه کحقّ الوالد على ولده


حقّ على علیه السلام بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.


پیامبر اکرم(ص)



سیزدهم ماه مبارک رجب سالروز ولادت مولود کعبه، حضرت علی (علیه السلام) که اسوه بی نظیر تاریخ بشریت در دفاع از دین، حق طلبی، اجرای عدالت، دفاع از مظلومان و برخورد قاطع با ستمگران می باشد، ایام مبارکی را رقم زده است.

حضرت علی(ع) با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب آزادگی و انسانیت نیز برای پدران جهان برترین نمونه و الگو است. از این رو، میلاد مبارک ایشان، شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و با حق و حقیقت آشنا کنند.

اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، از پروردگار بی همتا توفیق شکر گزاری نعمت ولایت حضرت علی علیه السلام و قدر شناسی از پدران عزیز را خواستارم و حق عظیم پدر بر دوش فرزندان را به خودم و همگان یادآور شده و از خداوند بزرگ صحت و عافیت دنیا و آخرت را برای پدران در قید حیات و آمرزش و مغفرت واسعه الهی برای پدران از دنیا رفته خصوصا شهدای والا مقام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می نمایم.