عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

عملیات اجرایی و کلنگ زنی مرکز تخصصی اعصاب و روان مرحوم دکتر عبدالرضا رحمانیان؛ به همت خانواده آن مرحوم - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶

در آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بیمارستان تخصصی اعصاب و روان که به همت خانواده محترم خیر سلامت مرحوم دکتر عبدالرضا رحمانیان اعتبار ساخت آن اهداء شده است دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و گرامی داشتن یاد و خاطره آن مرحوم گفت: دکتر عبدالرضا رحمانیان  همیشه در خدمت مردم بودند و تنها چیزی که در ایشان وجود نداشت غرور و تکبر بود. تواضع و مهربانی ایشان زبان زد خاص و عام بوده است. جای ایشان در مجموعه دانشگاه بسیار خالی است.

وی از خیرین ارزشمند سلامت جهرم  تشکر و قدردانی کرد و گفت: باعث افتخار است که خیرین سلامت دانشگاه به حوزه درمان و بهداشت شهرستان توجه ویژه داشته و با اقدام نیکشان سعی بر ارتقاء این حوزه دارند.


وی بیان کرد: به دنبال بالا بردن اعتبار کیفی در حوزه درمان و بهداشت شهرستان هستیم  تا بتوانیم با ایجاد بستر مناسب حضور دائمی متخصصین در شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان به همت خانواده گرانقدر خیر سلامت مرحوم دکتر عبدالرضا رحمانیان گفت: این پروژه قرار است با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومانی از سوی خانواده محترم آن مرحوم  آغاز شود.

دکتر رحمانیان در ادامه بیان کرد: این مرکز تخصصی اعصاب و روان که زمین آن به زیربنای۳۰۰۰ متر مربع توسط خیران اهدا شده قرار است در ۳ فاز به بهره برداری برسد که فاز نخست آن اکنون در دستور کار قرار گرفته است.


به گفته وی وجود یک مرکز تخصصی اعصاب و روان استاندارد از ضروریات استان و شهرستان جهرم است. در شهرستان بیمارانی با مشکل اعصاب و روان وجود دارد که برای درمان مجبور به مراجعه به سایر مراکز در شهر های دیگر هستند.


دکترمدبر امام جمعه جهرم در آیین کلنگ زنی این بیمارستان  می شود گفت: . فوت ایشان برای مردم شهرستان جهرم بسیار ناگوار بود. ایشان انسانی نیک و بزرگواری بودند که خدمات ارزنده ای به مردم داشتند. خاطره ایشان از ذهن ها پاک نخواهد شد.


خدمات این پزشک خدوم حتی بعد از فوت ایشان نیز برقرار هست. به خانواده بزرگ آن مرحوم تبریک می گوییم که با این اقدام خداپسندانه خدمات نیک به مردم در زمینه درمان ارائه خواهد شد.