عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نخستین کنگره دیجیتال مدیریت و درمان COVID-۱۹ برگزار می شود



نخستین کنگره دیجیتال مدیریت و درمان  COVID-۱۹  به همت ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۴ و ۱۵ اسفندماه برگزار می‌ شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، کووید-۱۹، از دسامبر سال ۲۰۱۹ تا امروز جنبه‌های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر جدی قرار داده و برای بیشتر کشورهای جهان زیان‌های مالی و جانی بسیاری به همراه داشته است.


این روزها جای خالی یک بستر تخصصی برای شناختن بیشتر چالش‌های مدیریتی و درمانی این ویروس و همچنین ایجاد ارتباط با افراد فعال در این حوزه (به جهت انتقال تجربه)، به شدت حس می شود. به همین منظور، نخستین کنگره دیجیتال مدیریت و درمان کووید-۱۹ با محوریت روش های تشخیصی، روش های درمانی، الگوی عملی مدیریت موفق، روش های کنترل و پیشگیری، مدیریت بیمارستانی، کاربرد فناوری سلامت دیجیتال در درمان و مدیریت و نقش نوآوری شرکت های دانش بنیان در کنترل کووید-۱۹برگزار می شود.


این رویداد به صورت آنلاین و با امکان ایجاد ارتباط با سخنرانان و پنلیست‌ها در هنگام کنگره برگزار خواهد شد. همچنین نسخه کامل ویدیوی رویداد در اختیار تمامی شرکت‌کنندگان قرار می گیرد.


دکتر قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از سخنرانان این کنگره هستند.



لینک ثبت نام:
https://tritapp.net/t/cozil

سایت کنگره:
www.covid۱۹congress.tritapp.net

انتهای پیام/
کد خبرنگاری: ۷۷۰۲ ی.ق