عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی دانشکده شهید چمران کرمان جهت تقویت و هم افزایی فعالیت ها به بحث و تبادل نظر پرداختند

اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی با حضور معاونین فرهنگی ودانشجویی و آموزشی دانشکده شهید چمران کرمان جهت افزایش فعالیت ها و هماهنگی هر چه بیشتر انجمن های علمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمان، جلسه ای با حضور مهندس عرب نژاد، معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر منصور بهمنی، معاون آموزشی دانشگاه و اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی دانشکده شهید چمران کرمان برگزار و راهکارهای تقویت و افزایش فعالیت های این نهادهای دانشجویی بررسی شد.

آقای عرب نژاد، هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی جهت هماهنگی فعالیت های انجمن های علمی در نیمسال جدید عنوان کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم تا هرچه بیشتر دانشجویان و به ویژه  نودانشجویان را نسبت عضویت و فعالیت در انجمن های علمی ترغیب نماییم.

دکتر منصور بهمنی، ضمن اعلام حمایت کامل خود از فعالیت های انجمن های علمی، فعال بودن این نهادها را لازمه تکمیل فرآیند آموزش در دانشگاه عنوان کرد و افزود: قصد داریم تا با جذب حداکثری دانشجویان زمینه افزایش فعالیت های انجمن ها را فراهم نماییم.

در ادامه سرکار خانم ضیاء، کارشناس انجمن های علمی دانشکده شهید چمران کرمان، به بیان توضیحاتی پیرامون آیین نامه انجمن های علمی و زمینه های فعالیت این نهادها پرداخت. در پایان اساتید مشاور انجمن های علمی دانشکده به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و راهکارهای پیش رو پرداختند.