عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بهره برداری از تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی در بیمارستان شهدای تجریش



همزمان با هجدهمین آیین پویش ره سلامت دو دستگاه آنژیوگرافی مغز و ویدئو لارنگوسکوپ خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی در بیمارستان شهدای تجریش به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، هجدهمین آیین پویش ره سلامت، مراسم افتتاح پروژه ICERP و تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی با حضور معاون رییس جمهور، وزیر بهداشت و نماینده سازمان بهداشت جهانی در محل ستاد وزارت بهداشت به صورت ویدئوکنفراس برگزار شد .

در این آیین  با حضور دکتر زالی رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان در بیمارستان شهدای تجریش، تجهیزات مقابله با کرونا خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی  به صورت آنلاین توسط دکتر احمد المنظری رییس منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم مذکور دو دستگاه آنژیوگرافی مغز و ویدئولارنگوسکوپ که به منظور بهبود ارایه خدمات به بیماران کرونایی از محل تسهیلات بانک جهانی خریداری شده بود به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر المنظری به بهره برداری رسید.

بنا به این گزارش در این آیین که صبح امروز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۹ در محل ستاد وزارت بهداشت به صورت ویدئو کنفرنس برگزار شد، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، احمد المنظری رییس منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کریستف هملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران و معاونان وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حضور داشتند.

خبر در حال تکمیل است

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع