عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فعالیت 12 دندانپزشک در شهرستان دیّر

مهندس احمد آخوندی در حاشیه بازدید از مرکز خدمات سلامت دهان و دندان دیر افزود: وضعیت سلامت دهان و دندان مردم پس از اجرای طرح تحول سلامت و مداخلات بسیار خوبی که در زمینه ایجاد مراکز خدمات سلامت دهان و دندان، اجرای طرح‌های بهداشتی و افزایش تعداد دندانپزشکان بخش دولتی صورت گرفت، رو به بهبود است.
وی تصریح کرد: از طرفی با آموزش‌ها مستمر و مداومی که در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در جریان است حساسیت مردم نسبت به‌سلامت دهان و دندان و آگاهی آنها در این خصوص افزایش‌یافته که این مسئله نیز در ارتقای سطح سلامت دهان و دندان مؤثر بوده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: 12 دندانپزشک و 10 یونیت دندانپزشکی در شهرستان دیر فعالیت دارند.
وی افزود: از این تعداد 6 دندانپزشک شاغل در واحد‌های تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و 6 نفر دیگر، شاغل در دیگر بخش‌های خصوصی و دولتی هستند.
مهندس آخوندی گفت: یک مرکز خدمات سلامت دهان و دندان در شهر دیر و دو واحد دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت آبدان و بردخون با 4 دستگاه یونیت فعال دندانپزشکی، خدمات لازم را به شهروندان ارایه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این مراکز با انواع بیمه‌ها طرف قرارداد هستند و مردم باقیمت مناسب می‌توانند از خدمات دندانپزشکی برخوردار شوند.
انتهای پیام/ ح.ن 3050