عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

وبینار بازتوانی ریه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ برگزار می شود



وبینار علمی بازتوانی ریه در بیماران مبتلا به کووید ۱۹  توسط بیمارستان مسیح دانشوری ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از بیمارستان مسیح دانشوری، دکتر عاطفه فخاریان فوق تخصص ریه ضمن بیان این خبر گفت: این وبینار آموزشی توسط بخش بازتوانی ریه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ از ساعت ۱۳-۱۱ برگزار می شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه هدف از برگزاری این وبینار را  ارایه تازه ترین دستاوردهای علمی در این حوزه برشمرد و افزود: تعداد زیادی از افراد بعد از ابتلا به کرونا ۱۹ - COVID دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی می شوند و نیاز به بازتوانی ریه دارند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا با توجه به اهمیت نقش بازتوانی ریه در بهبودی و بازگشت سریع تر بیماران کرونایی به زندگی عادی و فعالیت های روزمره بر آن شدیم تا در وبیناری علمی به بررسی و ارایه تازه ترین مطالب و مقالات جدید در این زمینه بپردازیم.

دکتر فخاریان  از محورهای مورد بحث در این وبینار به کلیات بازتوانی ریه، اکسیژن تراپی در بازتوانی ریه، آزمون های ریوی در پاندمی کووید ۱۹ و بازتوانی ریه در بیماران کووید ۱۹ اشاره کرد.

به گفته دکتر فخاریان وبینار مذکور از امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی، پرستاران و متخصصان داخلی و فوق تخصصان ریه برخودار است و متقاضیان دریافت امتیاز باید در سامانه آموزش مداوم پزشکی ثبت نام کنند.

برای شرکت در وبینار فوق اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع