عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور استاندار بوشهر؛ ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح شد

عبدالکریم گراوند در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های خیرین سلامت شهرستان دشتی گفت: با همت فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان، اقدامات ارزنده‌ای در راستای جذب خیرین سلامت جهت اجرای پروژه‌‌های عمرانی حوزه سلامت این شهرستان انجام گرفته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: پروژه ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان زینبیه خورموج با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع در مدت ۳ ماه تلاش و پیگیری نصب شده است.
دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه هزینه احداث این ساختمان به مبلغ ۵ میلیارد ریال توسط خیرین سلامت شهرستان پرداخت شده مورد تصریح کرد: این دستگاه به جهت تسریع در تامین اکسیژن به بیماران تنفسی به ویژه در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹، همه‌گیری آن و نیاز شدید بیماران به اکسیژن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۱۰ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های استان نصب شده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: در راستای تکمیل تجهیزات بیمارستان‌های استان تاکنون ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان‌ها نصب و راه‌اندازی شده است.
در حاشیه این آیین رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از کلینیک تخصصی زنده یاد دکتر حاجیانی بیمارستان زینبیه از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت و رهنمودهای لازم جهت انجام بهتر خدمات به بیماران را به مسئولین ارائه کرد.

انتهای پیام/۴۰۵۰- ه.ح