عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کاشت ۳۰ هزار نهال، همزمان با هفته درختکاری در آخرین سال قرن حاضر

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر حسین سلمانی ، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: در سال ۱۳۹۶ و در راستای تحقق دانشگاه سبز، غرس بیش از ۳۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر با شعار «هر دانشجو، یک درخت»، در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور صورت گرفت. کاشت بیش از ۳۰ هزار اصله نهال دیگر در سال ۱۳۹۷ به این مجموعه اضافه شد؛ اقدامی ارزنده و سودمند که در ماه پایانی دو سال پیاپی انجام پذیرفت. در سال ۱۳۹۸ با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و شیوع گسترده بیماری در کشور، همیاری و همدلی با کادر محترم درمانی ضرورت یافت و هم و غم دانشگاه به سمت تهیه و تولید بیش از ۳ میلیون اقلام پزشکی و بهداشتی معطوف گردید.

امسال باری دیگر، به لطف خداوند و همکاری و همراهی خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاشت ۳۰ هزار نهال مثمر و غیرمثمر دیگر در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است که می‌تواند در قالب کاری نیک و خیرخواهانه و در حمایت از طبیعت و حفاظت از محیط زیست‌مان، یادگاری ارزشمند برای نسل‌های آینده محسوب گردد.

بر این اساس، دانشکده کشاورزی نیشابور نیز به عنوان دبیرخانه و هماهنگ‌کننده عملیات اجرایی این طرح خداپسندانه با سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای انتخاب شده است. ضمن دعوت گسترده از روسای استانی، روسای مراکز تابع، استادان، همکاران و دانشجویان گرامی به مشارکت در طرح «پویش ملی همکاشت»، انتظار می‌رود در به سرانجام رساندن این طرح عام‌المنفعه حداکثر پیگیری و مشارکت به عمل آید.