عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ضرورت کاربردی شدن پژوهش ها در حوزه دین و سلامت



پژوهشگران مرکز مطالعات دین و سلامت با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش روابط عمومی دا نشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، این نشست مجازی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرهادزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضای مرکز مطالعات دین و سلامت و  جمعی از پژوهشگران و محققان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین فرهاد زاده به ارزش والای بحث و بررسی و پژوهش در دین و سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد که در این حوزه نباید صرفا به موضوعات کتابخانه‌ای اکتفا کرد و باید سعی شود تا پژوهش‌ها در این راستا به ‌صورت محسوسی کاربردی شوند.

در ادامه این نشست مجازی پژوهشگران موسسه حکیم و کارگروه سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور توسعه گفتمان ‌سازی و ایجاد وحدت در ارایه خدمات حوزه دین و سلامت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تولید دانش و پژوهش‌های مرتبط با سلامت معنوی و معنویت دینیاسلامی، کاربست دانش اسلامی و استانداردسازی ارایه  خدمات سلامت معنوی و مدیریت دانش سلامت از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالجباری به تبیین جایگاه ویژه‌ سلامت معنوی و مدیریت دانش سلامت پرداخت.

شرکت کنندگان نیز ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌ ‌های خویش،  آمادگی خود را در راستای هم‌افزایی به ‌منظور پیشبرد اهداف مرکز مطالعات دین و سلامت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اعلام کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع