عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

حضور پرشور جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد در ویژه برنامه یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹

وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور پورشور دانشگاهیان و فعالان عرصه سلامت در ویژه برنامه یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹ خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان با اعلام این خبر افزود: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور مردم غیور و ولایتمدار استان، ریاست محترم و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاهیان، اساتید، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارکنان و فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری به صورت خودرویی و موتوری در مسیر‌های مشخص شده برگزار گردید.
وی افزود: مراسم ۲۲ بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در روز ۲۲ بهمن‌ماه در روزی که به نام «انقلاب‌اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» نامگذاری شده است با ملت غیور ایران با حضور در ویژه برنامه این روز، برگ زرین دیگری بر افتخارات بام ایران ثبت کردند.