عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

قدردانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از کادر سلامت استان

سرپرست استانی دانشگاه فنی و حرفه ای ایزد به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و پیامگزار سلامت دانشگاه فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین دانشگاه به منظور قدردانی از مدافعان سلامت و نامگذاری ۲۰ بهمن بنام مدافعان سلامت، از رییس بیمارستان افشار و کادر درمان آنجا تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، صبح روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۰ عندلیب "سرپرست استانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد" به همراه غضنفری "مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه" و شرف الاسلامی "پیامگزار سلامت دانشگاه فنی و حرفه ای استان" و جمعی از مسئولین دانشگاه به منظور قدردانی از مدافعان سلامت و نامگذاری ۲۰ بهمن بنام مدافعان سلامت، با حضور در بیمارستان افشار یزد از عبداللهی "رییس بیمارستان"  و کادر درمان آنجا تقدیر و تشکر کردند.

در ابتدای جلسه غضنفری از زحمات کادر درمان تشکر نمود و گفت: دید ما یک دید آرمانی است و جامعه ای که اسلام سردمدار آن است باید ویژه باشد و این امر به وضوح در جامعه ما نمایان است.

سپس عندلیب از مجموعه بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی که تلاش های بی شائبه ای بخصوص در بحث کرونا داشته اند، تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا با همکاری این مسئولین و نهادهای مردمی، کار برای کادر درمان راحت شود و زندگی مردم به سمت زندگی عادی و سالم پیش رود.

وی افزود باید با همیاری تمام مردم و مجموعه ها ، سطح رفاه و شایستگی بیشتری در جامعه داشته باشیم.

عبداللهی ضمن تشکر و ابراز خوشحالی از حضور مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، گفت: کرونا یک فرصت و یک تهدیدی برای ما شد. خیلی ها فوت کردند و این یک تهدید برای ما بود و فرصتی شد برای ما تا خود را در هر لحظه آماده برای مقابله با چنین بیماریهایی بدانیم.

وی افزود خیرین در خرید اکسیژن، تهیه ماشین و ... خیلی به ما کمک کردند و روحانیون نیز در شرایطی که خیلی ها حاضر نبودند به بیمارستان ها بیایند و بر بالین بیمار ها حاضر شوند، آنها به بیمارستان می آمدند و به کادر درمان و بیماران روحیه می دادند.

وی ابراز امیدواری کرد تا باکمک دانشمندان ایرانی هرچه زودتر واکسن کرونا آماده شود  و همه افراد آن را تزریق کنند تا این چرخه قطع شود.

در پایان قرار شدبا توجه به رشته تجهیزات پزشکی در آموزشکده فنی امام علی (ع ) یزد تفاهم نامه ای بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی منعقد گردد تا دانشجویان این  رشته از توانمندیهای دانشگاه علوم پزشکی برخوردار شوند.