عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان با همکاری بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار کرد: وبینار دستاوردهای انقلاب اسلامی

وبینار دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان و با همکاری بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان، وبینار دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه حوزه بین الملل،آموزش عالی و فرهنگی و سیاسی بیستم بهمن ماه بر گزار گردید.

در این نشست دکتر فواد ایزدی، کارشناس برجسته مطالعات آمریکا و عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه در حوزه دستاوردهای انقلاب در عرصه بین الملل صحبت کرد. وی از کارشناسان برتر مسائل سیاسی کشور و منطقه به شمار می آیند. دکتر ایزدی در سخنانی از جنایات آمریکا و قدرت ملت ایران و همچنین با اشاره به رشد ایران در همه زمینه ها، مواردی را به عنوان نمونه ذکر کرد.وی در ادامه بحث افول آمریکا را نیز مطرح نمود.

مسئول بسیج اساتید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری نیز سخنران بحث دستاوردهای انقلاب در آموزش عالی بود.جعفرپور با اشاره به عقب ماندگی آموزش های عالی در گذشته، وضعیت آموزش عالی بعد از انقلاب را توضیح داد و به برنامه ریزی های گسترده در این مورد اشاره کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان نیز به بحث دستاوردهای انقلاب در حوزه فرهنگی و سیاسی پرداخت و با ذکر آمار و ارقام مستند ،این دستاوردها را در حوزه های مختلف موفقیت های انقلاب اسلامی بیان نمود.جلیلی عدم توجه به دین و فساد فرهنگی در رژیم طاغوت را به طور کامل شرح داد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر، در مقدمه بحث و در آغاز برنامه به دستاوردهای انقلاب در گام اول اشاره کرد و گفت: انشا الله ایران اسلامی در گام دوم انقلاب درخشان تر از پیش و با قدرت به پیش خواهد رفت.

شایان ذکر است که در این برنامه با حضور مستقیم دکتر جعفرپور در حرم امام راحل(ره) و ارتباط صوتی ایشان در وبینار،خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.