عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد

بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام و منزلت مادر و روز زن از بانوان کارمند دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، صبح روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۹ در سالن آمفی تئاتر آموزشکده فنی حضرت رقیه (س) بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام و منزلت مادر و روز زن، از بانوان کارمند دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد تجلیل و قدردانی شد. در ابتدای جلسه قرآن خوانده شد و پس از پخش سرود ملی کشور عزیزمان ایران، پاک طینت رییس آموزشکده فنی حضرت رقیه ضمن خیر مقدم به حاج آقا غضنفری و عندلیب، سرپرست استانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد و تمام افراد حاضر در این جشن، روز زن را به تمام همکاران خانم دانشگاه تبریک گفت.

سپس حاج آقا غضنفری به سخنرانی در مورد جایگاه ویژه زن پرداخت و فرمود در وصف زنان همین بس که پیامبران از دامن زنان به معراج رفته اند.

در ادامه عندلیب از حضور تمام همکاران تشکر کرد و روز زن را به همکاران خانم این دانشگاه تبریک گفت و شعری را که در وصف مادر سروده بود را خواند، و در پایان حضور  بانوان کارمند در مجموعه را موجب بالا رفتن دقت، ظرافت و نظم گروهی دانسته، بر افزایش مشارکت این قشر فرهیخته در عرصه های اجرایی و مدیریتی تاکید کردند.