عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

برنامه های کاری رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گلستان

دکتر جنیدی رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور در استان گلستان، برنامه های کاری متفاوتی از امکانات و قابلیت های سامانه ناب، بازدید مراکز تهیه و نوزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و کارگاه های شهرگرگان، بازدید از قسمتهای مختلف بیمارستان شهید صیاد شیرازی شهرگرگان داشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، در این سفر، جلسه ای در خصوص امکانات و قابلیت های سامانه ناب درثبت فعالیت های بهداشت محیط و حرفه ای، با ایشان ومعاون بهداشتی، معاون تحقیقات و فناوری، معاون فنی مرکز بهداشت استان، مدیرگروه سلامت محیط و کار استان  در مرکز بهداشت استان برگزار گردید

همچنین ریاست مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون بهداشتی دانشگاه ، ریاست مرکز بهداشت شهرستان گرگان، مدیرگروه سلامت محیط و کار و رییس گروه سلامت کار و کارشناسان سلامت محیط استان و کارشناسان بهداشت محیط وحرفه ای شهرستان از مراکز تهیه و نوزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و کارگاه های شهرگرگان از لحاظ رعایت پروتکلهای بهداشتی و بهداشت محیط و کار بازدید به عمل آورده و توصیه ها و تذکرات لازم را جهت رفع نواقص بهداشتی وانجام اقدامات قانونی ارائه نمودند .

از دیگر برنامه های وی می توان به، بازدید از بیمارستان شهید صیاد شیرازی شهرگرگان ازجمله آشپزخانه، دفع پسماند و فاضلاب و.. اشاره کرد .

برگزاری نشستی در خصوص اقدامات انجام شده مرکز بهداشت استان با حضورمعاون بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی ایشان، مدیرگروه سلامت محیط و کار استان و رییس گروه سلامت کار در محل معاونت بهداشتی آخرین برنامه دکتر جنیدی در استان گلستان بود