عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آزمون ورودی ششمین دوره MPH دانشجویان استعداد درخشان پزشکی و دندانپزشکی برگزار شد



آزمون ورودی دوره MPH دانشجویان استعداد درخشان پزشکی و دندانپزشکی با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از دانشکده بهداشت و ایمنی، در ابتدای این آزمون دکتر حاتمی مدیر دوره های MPH دانشکده به بیان توضیحات ضروری در خصوص دوره و سوالات آزمون پرداخت.

در ادامه دکتر علوی معاون آموزشی دانشکده برگزاری دوره های MPH را یکی از نقاط قوت دانشکده بهداشت و ایمنی عنوان کرد و افزود: در گذشته این دوره ها به صورت دوره‌های یک ساله تمام وقت به دستیاران رشته های تخصصی بیماری های عفونی، پزشکی اجتماعی و اپیدمیولوژی در سطح دانشگاه متبوع و مدیران بهداشتی درمانی دانشگاه‌های کشور ارایه می شد.

دکتر علوی افزود: هم اکنون گرایش‌های بهداشت محیط، آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، سوانح و بلایا و پدافند غیرعامل در مقابل مخاطرات زیستی به مدیران معرفی شده از سوی دانشگاه های مختلف و دوره های MPH استعداد درخشان به دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ارایه می شود.

وی مدرک نهایی این دوره‌ را دارای ارزش و اهمیت بین‌المللی برشمرد که با جدیت هرچه تمامتر و جلب همکاری تمامی گروه‌های آموزشی دانشکده، برگزار می شود.

به گفته وی  ۵۷ دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی برای شرکت در آزمون مذکور از سوی اداره استعدادهای درخشان دانشگاه معرفی شده بودند. آزمون با حضور ۴۸ نفر از آنان برگزار شد که در نهایت  ۳۴ تن از آنان پذیرفته شده و در کلاس های مربوطه شرکت می کنند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:  ۷۷۰۰ س.ع