عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور سلامت نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه، رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در این بازدید ضمن ارائه گزارش در خصوص بیماران کرونایی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با تجهیز امکانات و مدیریت نیروی انسانی، بخش اختصاصی برای این بیماران در بیمارستان راه‌اندازی شد.
دکتر محمدعلی دریانورد ضمن نگرانی از وقوع پیک بعدی کرونا در شهرستان گناوه ابراز داشت: امیدواریم پیک بعدی کرونا به وقوع نپیوندد چرا که با توجه به وجود فصل سرما و هجوم مسافران از سراسر کشور، این تهدید دور از انتظار نخواهد بود و در صورت وقوع، نیاز به تجهیزات اختصاصی بخش ویژه و راه‌اندازی بخش ICU جدید خواهیم داشت.
مشاور سلامت نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار داشت: سطح ارائه خدمات درمانی، تشخیصی در این بیمارستان مطلوب بوده و تلاش تمامی کارکنان در جهت خدمت‌رسانی به مردم قابل‌تقدیر است.
دکتر محمدعلی کیانی ضمن بررسی محدودیت‌های تجهیزاتی و منابع انسانی در این بیمارستان افزود: در زمینه جذب تجهیزات و منابع دیگر اقدامات موثری انجام‌شده است که البته با توجه به جمعیت شهرستان، ظرفیت‌های بالاتری برای این بیمارستان باید در نظر گرفت و ان‌شاءالله شاهد پیشرفت امکانات تشخیصی درمانی آن خواهیم بود.
در این سفر دکتر کیانی از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/ م ک - ۴۰۳۰