عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

عملیات اجرایی پانسیون پزشکان آبدان آغاز شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در آئین آغاز عملیات اجرایی پانسیون پزشکان در مرکز خدمات جامع سلامت آبدان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: این طرح ۴ واحدی در ۲ طبقه با زیربنا ۲۰۰ مترمربع در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت آبدان احداث می‌شود.
احمد آخوندی افزود: در هر طبقه دو واحد با زیربنا ۶۰ و ۴۰ مترمربع ساخته می‌شود و فضای توسعه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: اعتبار ساخت این پروژه ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده دو واحد آن در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار شهرستان دیّر نیز در این آئین با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان گفت: احداث پانسیون‌های پزشکان نقش موثری در افزایش ماندگاری پزشکان و کادر بهداشت و درمان در شهرستان دارد.
کریم علی‌حسنی بیان کرد: به جد پیگیر تقویت امکانات زیستی کادر بهداشت و درمان هستیم و خوشبختانه توفیقات خوبی نیز حاصل شده است.
وی افزود: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۱۸ پانسیون برای پزشکان و کادر بهداشت و درمان آغاز می‌شود که بخشی از نیازمندی‌های این حوزه به امکانات زیستی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ ح.ن ۳۰۵۰

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان