عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

رئیس دانشگاه ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) از خدمات شایان بانوان شاغل در دانشگاه قدردانی کرد - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

دکتر محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه، همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پیامی ضمن تبریک این روز خجسته، از خدمات بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی جهرم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن این پیام بدین شرح است:

سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادآور جایگاه والا و مقام ارزشمند زنان فرهیخته و پرتلاش میهن اسلامیان است. بانوانی که در کنار خانواده، دوشادوش مردان در جامعه گام برداشته و به نحوی موثر و سازنده در توسعه کشور مشارکت می کنند و این امر در دانشگاه علوم پزشکی جهرم و در حوزه سلامت نیز به عینه مشهود می باشد.

در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی جهرم ۵۷/۱ درصد از کل پرسنل را بانوانی تشکیل می دهند که همپای مردان، در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی، حضور دارند و در همه موفقیت های گذشته و حال، سهم بسزایی داشته و دارند . همچنین بیش از پنجاه و هشت درصد از دانشجویان این دانشگاه را نیز بانوانی تشکیل می دهند که آینده این مرز و بوم با دستان پر توان آنان ساخته خواهد شد و خدمات ارزنده ی آنان است که می تواند مسبب تعالی این شهرستان در حوزه سلامت شود.

این مهم نشان از توانمندی بالا و همت بلند بانوان جامعه ماست. همانگونه که بحران کرونا نشان داد زنان توانمند جامعه ما نقش بسزایی در کنترل و مدیریت اپیدمی کووید ۱۹ در بطن خانواده ها ایفا کردند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد فرخنده دردانه آفرینش، حضرت فاطمه زهرا(س) به تمامی همکاران گرامی، از درگاه ایزد منان، صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف شهرستان جهرم، به خصوص بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، تندرستی و شادکامی و توفیق روزافزون این عزیزان رامسالت می نمایم. امید است که همگان از محسنات و برکات وجود با ارزش این بانوی بزرگ بهره مند گردیم. انشالله.

دکتر محمد رحمانیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم
۹۹.۱۱.۱۵