عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک رییس دانشگاه فنی و حرفه ای

میلاد تو تولد توحید و روشنی است‌                                                      ای مادر پدر! غرض از روشنا تویی

امام صادق (ع):

«فمن عرف فاطمه حق معرفتها فقد ادرک لیله القدر»

هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیهاالسلام دست یابد، بی‌گمان شب قدر را درک کرده است.

بیستم جمادى الثانی، سالروز ولادت گوهر تابناکی است که در پرتو طلوع شمس وجود کبریایی و مطهرش می‌توان فضای ذهن و دل را باری دیگر تطهیر کرد و دریچه‌ای از تعالی و کمال را فراروی خویش قرار داد. ولادت سیده نساءالعالمین که به فرموده حضرت امام خمینى (قدس سره): افتخار خاندان وحى و خورشیدى  است که بر تارک اسلام عزیز مى درخشد، زنى که عالم به او افتخار دارد واگر روزى باید "روز زن" باشد، چه روزى والاتر و افتخارآمیزتر از ‌روز ولادت باسعادت انسیه حورایی، حضرت فاطمه مرضیه علیهاالسلام.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام به آرمان‌های تعالی‌بخش، عدالت‌محور و ظلم‌ستیز بنیان‌گذار انقلاب، خمینی کبیر (ره)، خجسته‌زادروز ام‌ابیها، عذرای معصومه، طیبه طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و همچنین روز مادر و روز زن را به مادران پاکدامن و فاطمی‌مسلک سرزمین‌مان ایران و به‌ویژه به بانوان همکار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که نقش بی بدیلی در انجام امور و ارتقا این دانشگاه ایفا می‌کنند و نیز به تمامی ارادتمندان خاندان عصمت وطهارت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تندرستی، طول عمر باعزت و دوام توفیق همکاران ارجمندم، خاصه خواهران گرانقدر را به برکت نام مقدس سرور زنان جهان از پیشگاه خداوند سبحان آرزو نموده و برای همه مادران عزیزی که جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند، آمرزش و غفران الهی مسئلت دارم.  امیدوارم تحت عنایت منجی عالم بشریت (عج) در مسیر هدایت و رهروی مادر سادات سربلند و پیروز باشید.

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه